Naprostá většina větších společností bez něj neudělá ani krok, menší firmy a jednotlivci se však implementaci CRM systému brání zuby nehty. Myslí si, že si ho nemohou dovolit. Případně netuší, jakým způsobem může posunout jejich podnikání o kus dál. Je to i váš případ? Pohodlně se usaďte a přečtěte si, proč byste neměli s pořízením nedůležitějšího prvku customer relationship managementu váhat ani minutu.
1) Bezpečné úložiště všech důležitých dat
Kontaktní údaje klientů, e-mailová komunikace, dokumenty, rozpracované projekty – to vše můžete mít na jediném místě, které vám zajistí nepřetržitý přístup bez ohledu na místo, kde se právě nacházíte. Už žádné mrhání časem při hledání klíčových informací, díky CRM systému je budete mít vždy po ruce a v bezpečí.
2) Efektivní zacílení obchodních aktivit
CRM systém vám pomůže rozklíčovat skutečné potřeby zákazníků. Z pečlivě nastřádaných dat se dozvíte, co ta či ona skupina klientů potřebuje a jednoduše díky tomu postavíte přesně cílenou kampaň. A naopak se vyhnete časté chybě, jež by vás mohla o přízeň nakupujících připravit – specifické produkty a služby představíte jen těm, kteří by o ně mohli mít skutečný zájem. Ostatní nebudete okrádat o čas.
3) Plánování a time-management na úrovni
CRM využijete nejen při realizaci reklamních kampaní, ale také jako software pro řízení projektů. Nastavíte si pevné termíny, rozpočty, role a další nezbytné atributy – systém vám umožní optimalizovat každodenní rozvrh a vždy neodbytně připomene, že si máte pošit s dokončením určitého úkolu.
[penci_video url=“https://www.youtube.com/watch?v=7ujdcl-SAY8″ align=“center“ width=“750″ /]
4) Reporting snadno a rychle
Tvorba reportů je zásadní pro vyhodnocení výkonnosti a plánování aktivit pro další období. CRM systém generuje hlášení automaticky. Například v eWay-CRM – oblíbeném Outlook CRM – si stačí vybrat ze seznamu kategorií a zvolit rozsah dat. Výsledkem je přehledná sumarizace právě těch informací, které vás zrovna zajímají.