Jak vyzrát nad svou konkurencí a nadchnout zákazníka pro váš produkt nebo službu? Marketing. Dnešní svět je přehlcen informacemi. Počet produktů, služeb a firem se neustále zvyšuje. Zákazníka si musíte získat, musí být z vašeho brandu nadšený, zamilovat si ho. Vrhněte se do publikování kvalitních PR článků, tvorby PPC kampaně a budování linkbuildingu (získávání zpětných odkazů).
Jak vám pomůže PR článek?
Při pravidelném publikování PR článků si budujete se svým zákazníkem úžasný vztah. Informujete ho o své firmě, produktu, novinkách a vyprávíte svůj příběh.
Opravdu kvalitní PR článek donutí svého čtenáře k akci – zakoupí produkt nebo službu. Článek se stane opravdu účinným pokud ho umístíte na velmi navštěvované a podobně zaměřené weby či do online magazínů. Při vydání PR článku získáte také kvalitní zpětný odkaz k vašemu webu.
Linkbuilding jako nástroj k propagaci
Díky kvalitně promyšlenému a naplánovanému linkbuildingu se zvýší hodnota webu u vyhledávačů a zároveň i pozice ve výsledcích vyhledávání. Linkbuilding vám tak pomůže k dlouhodobému zvyšování povědomí o vašem brandu a zajistí vám větší návštěvnost na vaše stránky z organického vyhledávání.
Při umísťování zpětného odkazu se zaměřte na kvalitu webu, ze kterého zpětný odkaz vede. Stejně tak se zaměřte i na jeho obsah.
PPC kampaně a jak na ně
Než se váš web začne zobrazovat v přirozeném vyhledávání na lepších pozicích bude to chvíli trvat. Jenomže vy chcete, aby lidé z vyhledávačů na web chodili už dnes.
K tomu slouží tzv. PPC systémy a placená reklama ve vyhledávačích. Google má svůj systém Adwords a Seznam má Sklik.
Výhodou PPC reklamy je fakt, že neplatíte za zobrazení reklamy, ale až za prokliknutí. Ceny se pohybují od padesáti haléřů po desetikoruny. Záleží na konkurenci v oboru, ve kterém působíte.